Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Debatuje se o zákazu TikTok a influenceři se zatím hrnou do Lemon8

Zatímco svět debatuje o tom, zda a kdo zakáže používání TikTok, mnoho uživatelů této aplikace začalo psát o alternativní platformě s názvem Lemon8, děsivě podobné všemu, co znáte, protože tvůrci jsou stejní.

Někteří ji srovnávali s TikTok kolem roku 2020 a povzbuzovali další influencery, aby se k aplikaci připojili dříve, než se rozroste. Požádali také sledující, aby v komentářích sdíleli svá uživatelská jména Lemon8. Jak se ukázalo, aplikace nebyla jen náhodnou alternativou k TikTok .

Lemon8 je platforma sociálních médií, kterou spustila čínská mateřská společnost TikTok ByteDance ve Spojených státech uprostřed federálních a státních snah zakázat nebo omezit Tik Tok v zemi, kvůli obavám o národní bezpečnost. Podobnosti ve videích porovnávajících novou službu s Instagramem a Pinterestem, které zveřejnili anglicky a španělsky mluvící tvůrci, vyvolaly otázky, zda jsou lidé placeni za propagaci nové aplikace na TikTok.

Lemon8 byl ve Spojených státech stažen o něco více než milionkrát od doby, kdy byl v únoru dostupný v amerických obchodech s aplikacemi a minulý měsíc měl denně asi půl milionu aktivních uživatelů v USA. Počáteční zájem o Lemon8 naznačuje výzvu, kterou mohou zákonodárci čelit při ovládnutí TikTok a dalších platforem sociálních médií.

Nese také určité náznaky vlastního vzestupu Tik Tok , který je údajně částečně podporován vysokými výdaji ByteDance na propagaci služby na konkurenčních platformách Facebook a Snapchat. Tentokrát však nejlepším místem pro propagaci dalšího TikToku může být samotný TikTok .

The New York Times uvedly, že ByteDance zahájila rané marketingové úsilí pro Lemon8, které zahrnovalo spolupráci s influencery.

Nyní se zdá, že někteří tvůrci uvedení na Lemon8 pro vás odhalují svou práci se společností pomocí hashtagu #Lemon8Partner ve svých názvech.
Zdroj z ByteDance řekl, že Lemon8 je stále v raných dnech a testuje, jak pracovat s tvůrci. Řekli, že ByteDance nezahájila žádné formální marketingové úsilí pro Lemon8, ale v některých případech uzavřela dohody, že zaplatí tvůrcům za zveřejnění na platformě. Popřeli však zvěsti, že ByteDance platila tvůrcům za propagaci nové aplikace na TikTok . ByteDance také nedávno uvedla volná pracovní místa pro role Lemon8 Creators Partnership.

Lemon8 je platforma sociálních médií věnovaná budování rozmanité a inkluzivní komunity, kde lidé mohou každý den objevovat nový obsah a tvůrce, píše se v pracovním inzerátu.

Zpět k fotkám. Silné zaměření Lemon8 znamená jasný odklon od většiny běžných sociálních aplikací.

Domovská stránka Lemon8 je zdroj, kde mohou uživatelé procházet obsahem, podobně jako TikTok, ale místo videí jsou zdrojem dva sloupce fotografií. Když kliknete na příspěvek, může to být jedna fotografie nebo obrázek na karuselu.

V aplikaci je také možné zveřejňovat videa, která jsou však méně populární.
Aplikace je silně zaměřena na obsah týkající se krásy a životního stylu, stránka je rozdělena do šesti kategorií včetně módy, domova a cestování. Mnoho příspěvků má dlouhé názvy a uživatelé mohou také upravovat obrázky tak, aby obsahovaly textové překryvy.

Kromě podobnosti s Instagramem a Pinterestem vypadá Lemon8 téměř stejně jako čínská aplikace Xiaohongshu. Aplikace však postrádá některé standardní funkce sociální platformy, jako je zasílání zpráv a možnost označovat ostatní uživatele v příspěvcích. Nedávné procházení stránky Lemon8 ukázalo fotky před a po botoxu, celodenní dietní plán, doporučení knih, tipy na svatební šaty.

Sdílej článek…