Pepsi, 14 let po posledním restylingu, představuje nové logo a novou vizuální identitu. Nový vzhled bude uveden na trh v Severní Americe na podzim, u příležitosti 125. výročí značky, a celosvětově v roce 2024, což bude znamenat další éru značky s pohledem do budoucnosti.
Nový design rozvíjí značku Pepsi tak, aby reprezentovala její nejautentičtější a nejpříjemnější vlastnosti a bude se týkat všech fyzických a digitálních kontaktních bodů, včetně obalů, vybavení fontán a chladniček, vozového parku, módy a restaurací.
Pepsi hraje zásadní roli při dosahování udržitelných cílů společnosti PepsiCo Positive v oblasti balení a v USA, počínaje rokem 2022, Pepsi začala převádět všechny lahve Pepsi, včetně Pepsi Zero Sugar, na 100% recyklovaný PET. Nové logo a nová vizuální identita vzdávají hold bohatému dědictví značky a zároveň činí obrovský skok do budoucnosti.
Pepsi se neustále přetváří pomocí odvážného marketingu a produktových inovací, od vytváření vlastních televizních pořadů, po prozkoumávání Web3 a zavádění přesvědčivých nových druhů v průběhu let, včetně nedávných Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi pro SodaStream a vylepšené chuti Pepsi Zero . Sugar (Pepsi Max v Itálii) nabídnout fanouškům nejlépe chutnající kolu v kategorii bez cukru.
Ve stále více digitálním světě přináší revitalizovaný a zřetelný design pohyb a animaci do vizuálního systému, čímž uvolňuje Pepsi větší flexibilitu při pohybu mezi fyzickými a digitálními prostory, od regálů obchodů po metaverze. Umožňuje také bezproblémovější a kreativnější spolupráci s partnery a prodejci a větší všestrannost pro zapojení fanoušků tam, kde nakupují, stolují, pracují a hrají si.
„V PepsiCo navrhujeme naše značky tak, aby vyprávěly přesvědčivý a holistický příběh. Pepsi je ukázkovým příkladem značky, která se během 125 let neustále přetvářela, aby zůstala součástí popkultury a lidských životů ,“ řekl Mauro Porcini , SVP a Chief Design Officer PepsiCo. „Navrhli jsme novou identitu značky tak, abychom propojili budoucí generace s jejím odkazem a spojili charakteristické znaky naší historie se současnými prvky, abychom naznačili naši odvážnou vizi toho, co přijde.“
Todd Kaplan , marketingový ředitel společnosti Pepsi, řekl: „Nemohli jsme být nadšenější, že zahájíme novou éru pro Pepsi, protože tento moderní nový vzhled přinese odlišnosti značky k větším a odvážnějším a pomůže lidem najít nové způsoby, jak si užívat. věci, které milují. Tento nový vizuální systém přináší to nejlepší z bohatého dědictví značky Pepsi a zároveň dělá obrovský krok kupředu, aby ji připravil k úspěchu ve stále digitálnějším světě.“
Logo a vizuální identita čerpají inspiraci ze 125leté historie značky a začleňují moderní prvky k vytvoření image, která je zcela aktuální a nepopiratelně Pepsi.
Mezi klíčové prvky designu patří: Slovo Pepsi je začleněno do kruhu loga. Aktualizovaná barevná paleta představuje elektrickou modrou a černou, aby do klasického barevného schématu Pepsi vnesla kontrast, živost a současný nádech. Vzhledem k pokračujícímu zaměření značky na Pepsi Zero Sugar (bez cukru – Pepsi Max v Itálii), design představuje černou barvu, která dále demonstruje závazek značky k Pepsi Zero Sugar do budoucna. Nová, vizuálně odlišná silueta plechovky, díky níž je ikonická plechovka Pepsi značkou přístupnou všem.Moderní, vlastní písmo odráží důvěru značky a neschválenou mentalitu. Charakteristický puls Pepsi evokuje vlnění, pop a šumění Pepsi-Coly s pohybem. Přivolává také rytmus a energii hudby, důležitou a pokračující součást odkazu Pepsi.