Limitovaná edice Tic Tac Sprite byla uvedena na trh tento týden ve Francii s plánem uvést produkt na trh v dalších 20 zemích v průběhu roku. Při debutu bylo na francouzský trh umístěno jeden a půl milionu balení podporovaných specializovanými vystavovateli.
Tic Tac značky Sprite s citronovo-limetkovou příchutí jsou žluté. Balíčky mají zelené štítky, které připomínají barvu oblíbeného nápoje i barvu máty v logu Tic Tac. Produkt byl uveden na trh se třemi variantami balení a 4 různými váhovými variantami.
„Naše úspěšné partnerství se společností The Coca-Cola Company spojilo dvě ikonické značky v globálním potravinářském a nápojovém průmyslu ,“ řekl Scott Perry, globální marketingový manažer Tic Tac ve společnosti Ferrero. “ Obě značky jsou oblíbené po celém světě za to, že přinášejí na trh fantastické produkty s vynikající chutí. Neustále hledáme způsoby, jak dále zlepšit smysly spotřebitele, takže příležitost vytvořit Tic Tac inspirovaná osobitou chutí Sprite byla příliš skvělá, než abychom ji propásli.“
Není to poprvé, co obě společnosti spolupracovaly. V roce 2019 byla uvedena na trh limitovaná edice Tic Tac s příchutí Coca-Coly.