Během akce YouTube Brandcast služba oznámila řadu změn, které se na platformě objeví. Schopnost zobrazovat reklamy, zatímco divák pozastaví video na televizoru. Další novinkou, která může být mezi uživateli značně kontroverzní, je zavedení 30 sekundových nepřeskočitelných reklam v aplikaci YouTube v televizi. Místo několika kratších formátů by pak diváci viděli jeden delší.
Víme, že zobrazení delší kreativy na velké obrazovce odpovídá vašim cílům a umožňuje bohatší vyprávění. YouTube Select v současné době generuje více než 70 % televizních zhlédnutí, takže vám usnadňujeme používání vašich stávajících prostředků před vaším nejčastěji streamovaným obsahem. Tento formát plynule zapadá do toho, co diváci již očekávají a zažijí na velké obrazovce. Místo aby viděli dvě reklamy za sebou 15 sekund, uvidí jednu reklamu 30 sekund. Inzerenti byli osloveni během YouTube Brandcast.
Kontroverze reklam na YouTube
Zavedení 30 sekundových nepřeskočitelných reklam je další změnou na YouTube, která by mohla způsobit nespokojenost uživatelů.