Technologie OpenAI umožňuje zákazníkům klást otázky pomocí jejich vlastních módních výrazů a slov, což jim pomáhá intuitivněji se orientovat v široké nabídce Zalando.
Zalando, jedna z předních evropských platforem pro módu a životní styl, brzy představí osobního módního asistenta využívajícího ChatGPT ve své aplikaci a na webu. Tímto způsobem Zalando využije potenciál generativní technologie AI k vylepšení online zážitku z objevování módy.
Zákazníci společnosti Zalando, kteří hledají tu jednu perfektní věc v jedné z nejširších řad na trhu, občas potřebují pomoc navíc. Díky novému módnímu asistentovi se celý proces stane ještě intuitivnějším a přirozenějším a zákazníci se budou moci v sortimentu Zalando orientovat pomocí vlastních módních výrazů.
Například, pokud se klient zeptá: „Co si mám vzít na svatbu v Praze v květnu?“ Módní asistent Zalando pochopí, že se jedná o formální událost, a předpoví, jaké počasí lze očekávat v květnu v Praze. Na základě toho písemně zdůvodní výběr a doporučí oblečení vhodné pro danou příležitost. V budoucnu může být doporučení kombinováno s informacemi o zákaznických preferencích, jako jsou jejich oblíbené značky a také produkty dostupné v jejich velikostech, což poskytne ještě více personalizovaný výběr. Módní asistent Zalando poskytne zákazníkům ty správné produkty tím, že odpoví na položené otázky a diskuse s ním umožní další upřesnění výsledků.
Tato technologie bude zavedena pro vybranou skupinu zákazníků v Německu, Irsku, Spojeném království a Rakousku na jaře ve své první beta verzi s podporou angličtiny a němčiny. Umožní vám objevovat řadu Zalando a módní inspirace zcela novým a intuitivním způsobem.
„Ve společnosti Zalando vždy klademe zákazníky do středu toho, co děláme. Jako lídr v oblasti e-commerce v módním průmyslu, který je na trhu již 15 let, důsledně využíváme nové technologie ke zlepšení nákupních zkušeností uživatelů naší platformy. Jsme nadšeni, že můžeme experimentovat s ChatGPT, abychom pomohli našim zákazníkům objevit módu, kterou budou milovat. To je jen začátek. Jsme odhodláni porozumět potřebám a preferencím zákazníků a těšíme se na objevení potenciálu, který ChatGPT může přinést do jejich nákupních zkušeností. Při testování a zavádění nových řešení budeme věnovat pozornost tomu, jak chtějí zákazníci komunikovat s naším módním asistentem, abychom jim poskytli nejlepší možný zážitek,“ říká Tian Su, viceprezident pro personalizaci a doporučení ve společnosti Zalando.
Uvedením první verze módního asistenta dělá Zalando první významný krok k rozvoji budoucích funkcí, jako jsou módní a kosmetické tipy nebo vytváření celých vzhledů. Se zavedením módního asistenta chce Zalando svým zákazníkům poskytovat důvěryhodnou podporu, včetně ochrany soukromí a umělé inteligence (proti algoritmickému zkreslení), v souladu se závazkem společnosti Zalando nabízet zkušenosti založené na důvěře.